FAQ's

Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer gaat het schepen?


Gelieve 24-48 uur productietijd toe te staan voor uw bestelling om te verzenden, de gemiddelde verzendtijden zijn 7-10 werkdagen, met uitzondering van feestdagen.
Tracking nummers worden bijgewerkt 3-5 werkdagen nadat uw bestelling is verzonden. Als u na 5 werkdagen geen trackingnummer hebt, stuur ons dan een e-mail naar support@Noksa.nl


Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan het worden teruggestuurd? Wat als er een probleem is?

Wij bieden een 100% geld-terug-garantie als het product niet past of beschadigd is. We geven u 30 dagen om het terug te sturen naar ons voor een volledige terugbetaling. U moet het op uw eigen kosten terugsturen, zodra we het product hebben ontvangen, zullen we het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Gelieve een naam en bestelnummer op te nemen op de geretourneerde pakketten.
Let op: als uw pakket onderweg is, moet u wachten tot het aankomt en retourneren voordat u een terugbetaling ontvangt.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling zonder kosten annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat het wordt verzonden. Als het artikel al verzonden is, gebruik dan ons gemakkelijke retour systeem om een volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat moet ik nu doen?


Als u een verkeerd adres hebt ingegeven of automatisch hebt ingevuld op een onjuist adres, antwoordt u eenvoudig op uw bevestigingsmail. Nadat u dubbel hebt gecontroleerd of het opgegeven adres verkeerd is, meld ons dan vriendelijk via e-mail op support@Noksa.nl

Als het gegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen naar het juiste adres. Er zal geen terugbetaling worden verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.


Hoe lang duurt de verzending?

De verzendtijden variëren omdat we wereldwijd verzenden van verschillende vervullingscentra op basis van uw locatie. De gemiddelde verzendtijd is 7-10 werkdagen. Langer wanneer verzonden uit andere landen dan de Verenigde Staten.


Ik heb een vraag die nog niet beantwoord is, kunt u mij helpen?

absoluut! Stuur ons een e-mail naar support@Noksa.nl en we zullen u graag helpen op elke manier die we kunnen. We ontvangen een groot aantal e-mails, Als u een snelle reactie wilt krijgen, voeg dan uw bestelnummer toe en adres het probleem duidelijk aan, dank u